matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Tuesday, January 4, 2011

Ingatkan datang Puncak Alam ni bolehla...

Ingatkan bila datang kat Puncak Alam ni boleh la jugak basuh kereta. (macam lama gila je tak basuh). Tapi harapan tinggal harapan jek. Kat kampung tak yah cakap la. Memang sia sia je basuh kereta memandangkan musim tengkujuh tengah melanda tempias dari angin monsun timur laut. Basuh kereta awal pagi sekalipun, belum tentu dapat bertahan lama. Kalau tidak petang tengah hari sudah berjumpa dengan incik hujan.

Datang2 puncak alam ni agak terasa la lain panasnya. Pakaian pun banyak berjemuran. Tapi kusangkakan panas 2-3 hari rupa rupanya setiap petang hujan. Aduyai..Memang tak basuh lagi la kereta gua tu. Kalau lama tak basuh tambah lagi hari2 mandi hujan boleh rosak woo warna. Nak wat camna ini semua kehendak Yang Maha Esa. Kita hanya merancang Tuhan yang menentukan. Dan Allah jualah sebaik baik perancang.

p/s: Kalau musim hujan di Kelate mesti makan putu halba.


p/s: Hospital Sungai Buloh.. wait for me..hahhahaha

Attachment Hospital Pharmacy kat Hospital Sungai Buloh 
8 Feb - 12 Mac 2011
Jarak antara Puncak Alam dengan sepital lebih kurang 23 km
mengambil masa lebih kurang 40 minit


4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kat jb,panas terik je.tak hujan pun
:|

matpek said...

kat jb musim panas kot skrg..hehe

Anis izyan Abd Rahman said...

aku 10 minit je , dr umah
hahah

matpek said...

@anis
ekeleh..mentang2 dah pindah rumah baru skrg..hehehe

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD