matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Sunday, March 6, 2011

Cincin Tertanggal Masa Tidur ??


Semalam gua tidur dan pagi tadi gua bangun. Syukur gua masih boleh melihat dunia ini. Seperti biasa tangan kiri gua akan mengosok2 mata dan tangan kanan gua akan meraba raba mencari handphone gua. Nak tengok pukul berapa dah. 

"Ciss !!! haramjadah... Dah lewat rupanya"... bisik gua dalam hati... Baru ingat nak pergi joging. Perhatian sila abaikan pukul berapa gua bangun pada hujung minggu sebab bukan itu yang gua nak cerita sebenarnya. 

Apa yang peliknya gua bangun2 gua tengok cincin kat tangan kiri gua dah lesap. Apekehel ?? Cari punya cari rupa rupanya cincin gua tu dah terjatuh bawah katil. Apa makna ini semua ?? Apakah petanda bila cincin di jari tertanggal masa tidur ?? Ada sesiapa tahu tak ??



17 comments:

Tengku Nizam said...

MAKNENYE DA KURUS , HAHAHA

Eqmal said...

cincin berlian ke,,huhu

matpek's property said...

Tengku Nizam
aku rasa itu jawapan yang paling tepat...hahaha padahal perut asyik ke depan je..

Eqmal
cincin permata kot...

Shafiq Rosli said...

maknenye x lme dh nk nikah..haha

matpek's property said...

Shafiq
itu semestinya..cuma calon je takde lagi ni..ada sape2 sudi?...gagaggaga~

shafiq ahmad said...

ni mesti kes mimpi indah malam tu..haha

NabiLLa NaSir said...

orang rindu kot. hahaha

Warna Warni Kehidupan said...

maknanya semalam anda mimpi jadi aksen kamen lawan raksasa jahat

Anonymous said...

mkna nye, mak we ko dh ada org lain kot...

syuhada mokthar said...

maksud nye nak kene cincin baru la 2..hahhaa..

matpek's property said...

shafiq ahmad
gua agak tak mengerti apakah yang distilahkan 'mimpi indah' yang lu cakapkan itu?

nabilla nasir
ceh..xkan la kuat sangat kuasa rindu sampai tercabut cincin gua tuh..

matpek's property said...

Warna Warni Kehidupan
hahaha..mesti kamu ni peminat aksen kamen kan..

anon
tu la kena cari makwe lain kan..hehe

syuhada mokthar
tak yah pakai cincin terus lagi jimat..

Azmie said...

ntah2 hantu kak limah yg tanggalkan... =)

aizuemi said...

tandanya nk kene bg org lain cincin tu~

| cik azeya | said...

tandanya ade org nak curik cincin tu tp tak sempat. hahaha

matpek's property said...

azmie
boleh jadi jugak..kite bako aje nnti..

aizuemi
kenapa nak bagi orang lain plak..beli la sendri hehehe

| cik azeya |
ada ke orang curi cincin masa tidur?ke petanda ada orang nak masuk rumah..baik beringat2 kan..

APAN said...

hmmm....cmne cincin bole cabut lak ni...
rase2 payah kot nak cabut...
x tau la petande pe tu semua...
tah ade toyol x dlm umah tu...
xdan nak bawak lari....
haha...

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD