matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Saturday, March 26, 2011

Jangan Pegang Pegang Duduk Renggang Renggang


Gambar tiada motif, abaikan.

Dikatakan perempuan yang memegang tangan sesama perempuan semasa berjalan adalah perkara yang normal pada mata masyarakat. Sedangkan lelaki yang memegang tangan sesama lelaki bukan saja semasa berjalan bahkan hanya seketika adalah dianggap sebagai bukan biasa dan mungkin dituduh gay. 

Dikatakan juga perlakuan tersebut adalah sinonim bagi perempuan kerana perempuan dianggap lebih bersifat penyayang berbanding lelaki. Buktinya yang nyata adalah setiap perempuan yang dilahirkan normal sifatnya dikurniakan rahim oleh Ilahi. Bukankah RAHIM itu bermaksud penyayang. Betul kan ???


p/s: Kalau gua pegang tangan member nanti bukan setakat tangan je dapat silap2 siap boleh dapat dengan pelempang sekali agaknya. Kalau gua nak pegang tangan bini, kahwin pun belum lagi hahahaha

5 comments:

eesyaheera said...

kenapa kau buat entry ni? kau rasa nak pgg tangan kawan lelaki ke? hahaha

matpek's property said...

eesyaheera
amboi2 ayat dia..dah bosan dah pgang tangan laki nih..haha lagipun kalau aku pegang bukan dosa kan..hehe

Polaris Girl said...

kalau lelaki pegang tgn lelaki, terus org label gay

matpek's property said...

kenapa perempuan pegang tangan perempuan orang tak terus label lesbian?

Polaris Girl said...

Huu tak tahu.. Jawapannye ade dlm entry ko:

Dikatakan juga perlakuan tersebut adalah sinonim bagi perempuan kerana perempuan dianggap lebih bersifat penyayang berbanding lelaki.

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD