matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Monday, March 14, 2011

Datuk Lee Chong Wei Juara All England 2011



Tahniah Datuk Lee Chong Wei apabila muncul juara Kejohanan All England 2011 di Birmingham. Lee Chong Wei mengalahkan Lin Dan dari China dengan mata 21-17, 21-17 dalam masa 52 minit. Kemenangan kepada Lin Dan ini mengekalkan Kejuaran Seluruh England sebelumnya dan sekali gus mengukuhkan status beliau sebagai pemain badminton nombor 1 dunia buat masa kini. Tahniah, tahniah dan tahniah.

p/s: Rugi tak dapat tengok Lin Dan buat breakdance robot / body popping lagi..hahahahahahha


1 comment:

FurBall said...

tahniah kat kawan aku LCW..alamak.kena blanja beliau minum lagilah mcm nih.hampeh..dah lah bila menang mintak lebih2 blanje..jejeje~_~

tp smart lah dorang men smlam

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD