matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Saturday, October 30, 2010

Apa ramalan anda Piala Malaysia 2010. Kelate atau Negori?

Kalau dulu kita ada paul untuk buat ramalan pasal bola sepak ni. Tapi dia telah pergi selama lamanya. RIP !!! Tak sempat nak buat ramalan. Tapi takpa kamu semua jangan risau. Untuk Final Piala Malaysia 2010 ni gua ada barang baik punya. Gua nak pertaruhkan nasib dengan  ayam kampung kat belakang rumah ni. Ayam ini bukan sebarangan ayam. Ayam ni hanya makan makanan terpilih saja. Tak percaya tengok ni.

 *sila klik bagi yang rabun..hehehe

Kan dah jelas kat situ siapa yang akan menang malam ni hahaha. Tapi tak best la kan kalau main macam ni. Tak gentleman la kan. So gua malas nak shembang banyak2. Takda pekdahnya semua ni. Dah la kurafat. Bek kome semua beratur ramai2 kat depan tv1 malam ni puluk 8.45. Yang kaya sikit tu boleh la on channel astro Arena ek. Yang takda tv tu boleh lah menumpang tengok rumah jiran sebelah. 

Ni ada satu lagi lawak bodoh pasal ramalan.

   
[̲̅G̲̅][̲̅O̲̅][̲̅M̲̅][̲̅O̲̅] [̲̅K̲̅][̲̅E̲̅][̲̅L̲̅][̲̅A̲̅][̲̅T̲̅][̲̅E̲̅] [̲̅G̲̅][̲̅O̲̅][̲̅M̲̅][̲̅O̲̅]
Permainan Cantik, Penyokong Terbaik

3 comments:

fairuz said...

kih3..bole pulak macam ayam tuh. pak nujum pon dah tensen tu haa.kah3

matpek said...

kelate menang...torrbaik gol hairuddin omar tadi..hahaha

Anonymous said...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ купить фильмы
для сайта kankucarikonklusi.blogspot.com

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD