matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Monday, September 28, 2009

kechiwa~

aduyai apala nasib aku ni...
ada je yang tak kena...

aku buat bnda tu susah2,
boleh pulak dia buat macam tu...
tak pikir ke apa yang aku

dah buat untuk dia...ish2
bukan susah pn untuk ikut pe yang aku suruh
tp nk wat mcm mane dh die xfaham...
apa aku boleh buat lagi...
tp aku mmg sakit ati gile b**i
lar dengan ape yang die buat...
memamg nmpk kecik n simple..
tp cm lansung xhrmat n hargai

permintaan aku...
tau la excited tp dah org ckp jgn, jgn laa..
apa pasai nk ngade2 nye...
ikut die laa nk wt pe
mlas dh aku nk pikir sal ni...
bek aku tdo..
zzzzzz...

p/s: sgat melampau la kamu ni.!!!



No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD