matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Wednesday, October 7, 2009

raya lagi~

lama gler aku xpost kt blog ni
rindu la plak~
banyak j benda yang aku nak tulis
tp asyik tersekat je..
busy ngn itu la, ini la
asseyment belambak lagi
test 2,3,4 lagi..aduyai..
esok ad test PNS..da killer one!!!
takut sgt2..
tp xstdy jgk..hahaha~bongok tol
dah memang kaki pemalas nk wat cmne..
hari ni ada jamuan raya
pagi2 lagi aku dah siap ngn baju melayu
nak gi klas microb..
tgk2..kls xsmpai stgh jam pn..hampeh tol~
yg xtahan baju melayu pink lg tu
hbs smua org tgk..segan siud.hehe
memang xpuas hati kelas kejap j..
dah la program tunda dari kul 11 ke 2..
sia2 je aku dresing lawa2..huh!
hmmm..
PNS hbs stdy lagi ni...
ada esei plak tu,mmg horror gler laa..
wish me well done in test PNs esk ek..
n then..
cauw dlu..~tata xD

No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD