matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Friday, September 4, 2009

OH BUNGA!

Siapakah si dia itu?...

Si dia yang sangat kusayangi dan kucintai sepanjang hidupku InsyaAllah..Si dia yang bertakhta di hati kecil ini. Yang membuatkan kujatuh hati kepadanya.

Si dia yang mencorakkan hidupku yang gembira, sedih, rindu, sayang, suka duka, pahit manis.. Yang bisa mengenali dan memahami diriku ini.

Sangat istimewakah dia? Mungkin si dia tahu segala-galanya.

3 comments:

Anonymous said...

bunga...bunga...bunga...apa itu bunga? ada apa dgn bunga? bunga itu ciptaan Allah...tumbuh nya skuntum bunga..kmbg nye skntum bunga..mekar nye skntum bunga..hanya krn Dia..tp itu bunga yg bisa layu..bunga yg blh ada d mne2..bunga ros..bunga matahari..bunga kekwa..bunga rafflesia..tp sape bunga di hati mu..bunga yg bisa beri kn mu srbu juta mcm prsaan dlm hati itu..istimewa kh dia?..shingga kau mahu coretkn ksh syg mu pd nye dlm blog ni..knl bnrkh dia ttg mu? fahami sgt kh dia ttg mu? adakh kau psti dia tahu segala-galanya ttg mu...apakah kau pasti hati mu ttg nya? adakah kau x slp buat p'caturan? adakah kau x slh buat pilihan? hrp bhagia yg mnnti mu..xksh la ngn sape pn..yg psti aku mahu hidup dgn mu...aku akn jd bunga yg xkn layu dlm hati mu...hahha...ye ke?

Unknown said...

i will wait for you..huhu~

Anonymous said...

waittt...??? wht da fishhh...???

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers