matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Wednesday, September 2, 2009

syukur...

alhamdulillah..

aku bersyukur kepada mu Tuhan kerana melimpah kan rezeki ke atasku dan umatmu sekalian. lebih - lebih lagi bila dah keluar keretaku yang kedua, myvi 1.3 Sxi kaler putih.

aku amik kereta tu 31 julai 2009. so,dah dekat sebulan lebih la aku pakai kereta tu. namun aku masih rindu pada kereta yang lama lagi..deruman enjin yang jarang sekali myvi lain miliki membuatkan aku terkenangkan nya.

kereta myvi yang pertama dulu yang kaler silver tu aku dah jual. dalam family aku, aku rasa aku paling beruntung dan bertuah kerana aku dah memiliki kereta sendiri pada umur 19 tahun.catat sejarah beb. hahaha

tambah lagi dah pakai dua biji kereta pada umur 19 tahun. tak kisah la yang mana satu pun, yang baru ke lama ke.aku sayang kamu berdua..








No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers