matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Wednesday, August 10, 2011

#3 Rabu Yang Bisu


Mekasih abah. First time dia tolong bayarkan roadtax, 
walau gua tak mintak pon. mana nak cekau seribu hinggit bai..
Macam tau2 je gua tengah pokai sekarang ni. 

p/s: misi berani mati balik raya dengan roadtax mati tak jadi


5 comments:

eesyaheera said...

Teringat pulak kat roadtax kereta aku. Entah dah mati ke tak. Hihi

silverlocket said...

Ayah memang sweet dan penyayang <3

sleeping_maniac90 said...

wah, beknyer parent ko..
seribu bhai.. bkn sikit.. hehe

zati embong said...

roadtax jat mati bln 10 nnt.waa kan bgus kalau murah jep.haha

matpek's property said...

eesyaheera
kalau mati pun tak pe, sekarang ni duk kat rumah..senang

silverlocket
betul2...anak dia pun sweet n penyayang jugak hahaha

sleeping_maniac90
baik tak baik, sanggup ke dia tengok anak dia buat kerja berani mati balik kampung dengan roadtax mati...

zati embong
roadtax 70 hinggit j..tapi insurans yang mahal tak beragak..

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD