matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Monday, February 7, 2011

Papan Tanda Sudah Dipacak


Klik untuk tumbesaran

Borang A Pendaftaran Pemilih; Lab Pharmaceutical Care; 7 Februari 2011; Pukul 5.30. Apakah keperluan untuk borang ini sehingga perlu diedar masuk ke dalam universiti atas arahan Kementerian Pengajian Tinggi ??? Ramai sangat ke yang tak daftar lagi ??? Dah terdesak sangat ke ??? Atau pun adakah itu petanda pilihanraya dah dekat sangat dah ??? Atau pun memang tersangat perlu sebab gua sendiri pun tak daftar lagi..kahkahkah


12 comments:

Polaris Girl said...

hahhaha.. dlm blog bukan main lg tlis psal politik... xdftr lg rupenye..pegi daftar cepat!

Shafiq Rosli said...

aku rse PRU dh dkt dowh..
bln 4 ni la kot..

matpek said...

@polaris girl
igt kan nak daftar kat kampung..mana tau yb ada hulur duit ke..kahkah

@shafiq
tu la..dah nampak sangat kan..

taufik wan said...

itu petanda besar dah tu.. bersiap2 sume.. kita gempur!!!!

matpek said...

@taufik
nak gempur ngn gapo ni pik...? ngn keto kebal ko..hahhaha

Polaris Girl said...

Jom ikut Mesirrr

nur ikhyar dee said...

owh~saya belum daftar...

lalala

^_^

KUREKURE COMEL said...

mina pun belum daftar...hoooyeyy...
hehehe

Piah Becok said...

piah pun belum daftar haha

matpek said...

@polaris girl
tak berani punya la malaysia ni..kita kan lemah lembut...

@nur ikhyar dee, kurekure comel, Piah becok
sila tunggu tindakan pensyrah anda kalau ada..hehehe kalau payah sangat isi je kat pejabat pos..

Miecyber said...

Mengundi itu penting...
Mendaftarlah segera wahai adik adik ku...



Wajah dan tubuh menjadi bersisik

Safee Sali sertai kelab Pelita Jaya

blog-tips-kurus said...

tunaikan t/jawab anda sebagai rakyat M'sia yg bijak :-)

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD