matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Tuesday, February 15, 2011

Happy Birthday to Prophet Muhammad PBUH; The Greatest Human Ever In This World

Selamat Menyambut Maulidur Rasul , 15hb Februari 2011 bersamaan 1432H/2011M kepada seluruh umat Islam di dunia :-) Sama- samalah kita berselawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W



صَـلَّى اللهُ عَـلَى مُحَمَّد   صَـلَّى اللهُ عَـلَيْهِ وَسَـلَّم

صَـلَّى اللهُ عَـلَى مُحَمَّد   صَـلَّى اللهُ عَـلَيْهِ وَسَـلَّم



p/s: Kalau awek mesej kita... kita save ayat tu. sebab nak tengok balik... 16 kali baca pun takpe lagi sebab tak puas lagi.. tapi berapa hadis kita tahu? berapa hadis yang kita baca? payah... hafal je yang bahasa melayu... Cinta ke kita kat nabi? Mana lagi kita cinta antara nabi dengan awek kita? Tengok nampak kan... Betapa menipunya diri kita ini yang kononnya cinta kat nabi...

Haus tapak kasut berarak untuk maulidur rasul. Berbuih mulut cerita pasal maulud nabi. Sedangkan Rasulullah saw hadir ke dunia bukan sahaja untuk dibanggakan pada hari ni saja tapi untuk di ikuti sepanjang kehidupan ini. Sesungguhnya Nabi Muhammad diturunkan untuk memberikan rahmat kepada manusia. JAHILNYA AKU !!!!!


1 comment:

Aretikz said...

Sambutan bukan sekadar sambutan kan.. semoga kita mengambil iktibar dari perjuangannya ^_^

Salam maulidur rasul ^_^

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD