matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Monday, February 28, 2011

Awek Seksi Jadi Bodyguard Idaman Muammar Gaddafi


Kalau di Mesir kita ada Hosni Mubarak dan kalau di Libya kita ada Muammar Gaddafi. Kedua mereka ni rakyat negara mereka tak suka. Syukur, Hosni Mubarak sudah pun jatuh di Mesir. 

Hah, bagi yang tak kenal lagi siapa si Gaddafi ni meh di cerita sikit. Kolonel Gaddafi telah memiliki cengkaman kukuh di singgahsana kepemimpinan di Libya sejak 1969 lagi. Dia antara penguasa paling lama dalam sejarah, meskipun tiada apa-apa istimewa dalam pemerintahannya. 

Tapi ada yang istimewanya? Gaddafi sangat ingin dikelilingi oleh 'awek-awek cantik'. Perhatikan stafnya, pengawal wanita yang konon katanya 'Pengawal Perawan' ini disebut sebagai Guard Amazon. Cayalah..




7 Fakta Gadis Pengawal Peribadi Muammar Gaddafi













Gambar curi kat sini. Lagi gambar boleh klik di sini


p/s: Beruntungkan gadis gadis di Libya ni.. Dah la berani pulak tu. Oh Dunia gua dah bosan dengan semua ni.. Tolonglah wei..



5 comments:

albalang said...

mantap la gadaffi.. minyak dagu mana la yang dia pakai.. huhuhu

zati embong said...

dunia2.mcm2 yg pelik.da mcm dlm movie plak gadaffi nih.

inanur@TH said...

Dah nak kena guling macam2 la citer keluar.
Dulu x de pun nak kecoh2 awek bodyguard dia ni.

Mr Laici said...

ishh.. gempak gler bodyguard semua awek2..


Entry Terbaru: ChurpChurp Menyerang Nuffnang!!!

matpek's property said...

albalang
bukan minyak dagu tapi minyak petrol di bagi..hehe

zati embong
bosan dengan dunia sekarang ni..

inanur
biasa la dah nak jatuh ada la asbab nya yang datang...kalau dulu perangai dia lagi teruk..

laici
duit banyak boleh la buat apa saja..nuffnang, churp2 ni dia dah tak pandang dah...

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD