matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Sunday, November 1, 2009

cam **** je...

aku bukak blog mmbr aku smlm..
jumpa lak post mcm **** ni...
sumpah aku tergelak gle baca bnda ni...
ada ke bnda tu sama ngn bola...**** tol~

korg baca la sndri...
pahtu pndai2 la nilai ek...
tajuk pn dh xleh blah

"persamaan bola sepak ngn filem lucah"
KAHKAHKAH...

malam semalam, boleh kata majoriti budak lelaki di UTP keluar untuk menonton bola.. Manchester United, Liverpool dan Arsenal main semalam.. lelaki handsome macam aku sahaja yang tidak menonton bola.. boleh kata, kawan-kawan aku semua tahu yang aku tidak minat menonton bola.. kalau aku ajak mereka tengok bola,


"muthu (bkn nama sbnr), mari kita menonton bola di mamak di luar sana"

muthu menjawab,
"kamu membuat lawak kepada saya ye fatul (bkn nama sbnr)?"

bukan aku tidak minat untuk menonton bola, cuma bagi aku menonton sahaja sudah cukup.. tidak perlu mahu cakap macam ni,
"oi rooney, babi betul bawa bola macam itu"
"ha, sepak bola tu.. sepak la bodoh"

WTF kau jerit kuat mana pun, bukan orang dalam televisyen itu boleh dengar.. masa sekolah dahulu, aku ada seorang kawan yang perangai lebih kurang macam aku.. tidak berapa minat untuk menonoton bola.. jadi, aku pun bertanya kepada dia,
"abu, kenapa kamu tidak minat menonton bola?"

dia menjawab,
"sebab menonton bola ini lebih kurang macam menonton filem lucah.."

aku bertanya kembali,
"kenapa kamu berkata begitu?"

abu membalas,
"kalau kita tengok filem lucah, watak dalam filem lucah itu yang akan menjerit.. ahh, ahhh, ahhh bebeh.. dan kalau kita tengok bola pula, orang sekeliling kita yang akan menjerit.. ahh, ahhh, ahhh goaaalllll.. sama sahaja, dua-dua pun menjerit.. "

aku mencelah,
"macam itu saja?"

dia menjawab lagi,
"maka, pelakon filem lucah dan penonton perlawanan bola sepak adalah sama, kedua-duanya horny.. "

sumpah aku tidak boleh tahan gelak bila pertama kali aku dengar dia bercerita.. tapi sebab sekarang sudah 100 kali aku dengar dia ulang benda sama, rasa macam mahu berak dalam seluar sahaja..

No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD