matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Wednesday, November 11, 2009

pagi yang agak endah

Entah kenape aku rase cm bez j bgn pagi ni.. Kesedapan kampus puncak alam yang tiada bandingan membuatkan aku selalu lena diulik mimpi dengan kesejukan udara di sini. Kalo pagi2 aku bangun mesti susah gile sebab udara kt sini mmg agak sejuk memandangkan lokasinya yang berada di atas bukit sesuai dengan namanya puncak alam membuatkan aku berfikir dua, tiga kali untuk ke kelas. Kadang2 siap ada kabus lagi, macam duk oversea la plak...hoho. Namun demikian disebabkan esok ada exam management dan masih banyak yang belum aku cover (ada 17 capter doo) aku membuang rasa malasku dari terus leka dengan kesejukan udara pagi, bantal dan tilam yang empuk..haha



gambaran dari tingkap biliikku..


USAHA TANGGA KEJAYAAN...tapi aku still nak gunakan lif dari gunakan tangga..penatla..hehe dah la mengarutnye..bek aku study..chaiyok2..

No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers