matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Saturday, November 7, 2009

a black night

s.e.m.a.l.a.m
bangun2 tido pe biase yang aku buat..
benda first yang aku capai konpem la henset gua beb..
lupe2, sblm tu baca doa dlu..hehe


m.o.n.o.l.o.g
memang aku dah agak apa 
yang berlaku masa aku tido semalam..
firasat yang memang tepat,
tapi xda gunenya bile benda tu dh lepas...


t.i.d.u.r
bile dah tido xingat dunia..
mesti ada j masalah yang datang...
cek henset, aku tengok banyak gile miskol..
so pity...
 tp wat to do..


s.a.l.a.h.k.u
bukan totally aku salah pn..
dah memang xdengar orang kol..
buat la volume kuat mane pn
bile dah mmg xbole buat 
aku bangun pn xda mknanye...


k.a.s.i.h.a.n
aku selalu ulang benda sama...
berapa kali dah orang pesan 
tapi cm xda kesan pn..


m.a.a.f
what means the word to me??
msti orang akan ckp nothing..
xda perubahan pn..
ulang,ulang & ulang lagi..


~bengang~bangang~bingung~

2 comments:

rusydi said...

awek kol ka..haha

Unknown said...

ada la someone tu..hahaha
tapi memang aku salah pun..haha

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers