matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Monday, November 9, 2009

3-1




ni demam piala malaysia punye pasal la.Pertemuan antara sang kijang dan sang rusa. Confirm r dua2 team nak menang. Penyokong pn xnak kalah..tapi aku memang tak puah hati r sebab kelate kalah..tapi nak wat cmne dah negeri 9 bantai 3 gol malam tu..kelate dpt gol sebutir pn dah last minit..kalau kalah penalti laen crite r kan..


lagi xpuah hati tengok gelagat penonton kelate..tau r nak sokong pasukan negeri sendiri.. aku pun sokong gak, tapi xda la sampai nak wat kecoh sana sini..nak bakar itu ini.. nak baling botol,mercun la semua..rilex r bro.. tau la nk marah kat pasukan kelate xperform maen mlm tu, tapi xyah la nak merosakkan harta benda awam..mentang2 la hati korang dah terbakar malam tu korg sesuke hati j nak bakar kerusi stadium..ni bukan harte mak bapak korang punye la wei.. korang ingat kalo buat semua tu boleh menang balik ke hah?? bodoh la siyal...


apa dah jadi ngan orang klate ni..aku orang klate sendiri pn malu ngn benda ni.. nik aziz pun malu.. langsung xmencerminkan semangat kesukanan, lebih kpd semangat kenegerian..sampai bile kita nak duk cm gini..kalo ada game bola kelate maen, msti kecoh..lame2 benda tu dah jadi budaya..orang tengok pn dah pikir laen, padahal bukan salah penyokong kelate sbnrnye.


naik bas naik keto
pulah muto pun ado
hujan turun pun xcaro
tinggal maghrib tinggal isyak
pakat gi tengok sek kito
lepar bedil lepar botol
gomo kelate gomo
maen bola macam celako
masuk final kaloh sokmo
saloh player ko saloh sapo??
ambik coach dari estet mano??
bubuh pemain hok xtau gapo
penonton pun cm taik
gilo..!!


ni blog gua..so suke  hati la gua nak tulis apa pn..hehe jgn marah



1 comment:

rusydi said...

aku macam da rasa kelantan akn menang la malam tu..

sbbnya kalo klntan menang,memang akan menceriakan suasana la..

n.sembilan menang macam takde ape pon..haha

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD