matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Wednesday, September 8, 2010

Tolonglah manusia..Jangan la ramai sangat kat sini. aku nak bernafas pun susah

Mengertilah wahai manusia. Kenapa ramai sangat manusia nak beraya kat kelantan ni. Aduihh..selalu macam ni. Bila nak raya je, mesti penuh manusia di atas jalan raya ni. Tak kira la yang bermotosikal atau pun berkereta. Ni baru penghujung ramadhan, belum masuk syawal lagi. Sudah dapat diagak bila beraya nanti hanya sanak saudara yang dekat je yang mampu aku ziarahi. Sebelum apa2 aku nak ucap selamat hari raya awal2 kat korang semua. Malas sangat nak meredah jalan yang dipenuhi manusia ni semua. Maaf zahir dan batin.

1 comment:

Anis izyan Abd Rahman said...

nak wat cane~
kampung diowunk sume kat sane~~~
selangor nie lak yg lengang

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD