matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Friday, July 23, 2010

Bukan UTube mahupun RedTube tapi YouTube



Tadi masa gua layan video kat youtube terperasan ada satu keganjilan pada page youtube tersebut.. Bukan setakat pada video itu saja malah pada page video yang lain.. apa yang lain nye ni? Cuba korang tengok gambar ni..

 YouTube 02 Days

Kalau korang nak tahu maksud di sebalik logo di atas ialah dalam masa 2 hari lagi akan ada satu kejadian yang bersejarah.. bersejarah la konon..haha Ia adalah iklan untuk akaun youtube 'lifeinaday'..

Apakah itu??

'Life In A Day' ataupun 'Hidup Dalam Hari' merupakan sebuah percubaan global bersejarah untuk membuat user-generated feature film yang dihasilkan dalam satu hari. Pada tarikh 24 Julai anda mempunyai 24 jam untuk menangkap sekilas hidup anda di depan kamera. Rakaman yang paling menarik dan terbaik akan diedit menjadi filem, yang dihasilkan oleh Ridley Scott dan diarahkan oleh Kevin Macdonald..

Siapakah Kevin Macdonald ni dan Ridley Scott..?

Kevin Macdonald merupakan pemenang  pengarah filem Oscar seperti The Last King of Scotland, Touching the Void dan One Day in September, dan beliau akan mengedit rakaman yang paling menarik dalam filem dokumentari ciri untuk menjadi eksekutif. Ia akan dihasilkan bersama oleh Ridley Scott, pengarah latar filem yang pernah menaikkan filem Gladiator, Black Hawk Down, Thelma & Louise, Blade Runner dan Robin Hood. LG Electronics juga turut serta dalam menyokong 'Life In A Day' sebagai sebahagian kunci dalam "Good Life's" kempen dan untuk menyokong terciptanya kandungan filem online yang boleh dikongsi dan dinikmati oleh semua.

1 comment:

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site kankucarikonklusi.blogspot.com
Is this possible?

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers