matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Tuesday, January 26, 2010

Restoran yang selalu buka dan tak reti2 nak tutup

Setiap kali nak pergi makan kat luar ada orang mesti akan cari kedai yang agak ramai. mungkin diorang fikir makanan kat sini sedap kot sebab tu ramai customer konon..Padahal tak masuk pun lagi kedai tu..Biasa la tu kan..Tapi kalau dah ramai sangat pun tak best jugak..buat sakit hati je tunggu makanan tak sampai2..

Trend budak2 muda pula suka lepak kat kedai mamak..tak da tempat lain ke nak lepak..asal lepak je mesti kat kedai mamak..bila sebut pasal kedai mamak mesti orang cakap tengah melapak..(ada kaitan ke?)...haha Popular gak ek golongna mamak ni..Majulah mamak untuk Malaysia..wallwehh..

Bagi yang tengah mencari tempat lepak yang best aku cadangkan kedai ni..Mesti ramai gila orang lepak kat sini..Kalo korang tak percaya tengok nama kedai cukup la..Restoren Hari-Hari penuh..memang konpem la tempat ni ramai orang..silap2 ada je yang mabuk..hahah




No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD