matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Tuesday, June 15, 2010

Cerita World Cup dan kondom

Sesiapa yang berkunjung ke Afrika Selatan bagi menyaksikan perlawanan Piala Dunia 2010 diingatkan supaya berwaspada tentang virus HIV. Terbukti tuan rumah sudah bersedia di mana para peminat akan diberikan sejuta kondom percuma dan diberi kempen penerangan untuk melakukan seks yang selamat ketika tinggal di kamar Hotel masing-masing.
Kerajaan Afrika Selatan telah mengeluarkan dan memberi sejuta lebih kondom untuk para penonton piala dunia, 200 000 daripadanya telah diedar di Cape Town city centre. dan sekitar 160 000 kondom lagi akan diedar di hotel-hotel sekitar ibu kota Cape Town itu.
*kondom limited edition ~ 4 tahun sekali keluar hehe

Ini cerita di Korea Selatan. Jualan kondom naik 5 KALI GANDA  bbebb.. Pelik nak mampus.. Seronoknya diorang bila pasukan tanah air sendiri menang lawan dengan Greece hari tu.. Bantai  2 gol pula tu.. Baru aku tahu sebab bola pun diorang boleh ada nafsu dan mahu berseronok sampai ke tahap ini..haha Agaknya kat sana dah tak main gaya lompat lompat sambil memekik GGOOOOOLLLLLL...GGOOOOOLLLLLL... Mungkin semua tengah melompat sambil bogel..hahahhaha


No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers