matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Thursday, February 11, 2010

Spender Oh Spender


Dahulu masa di sekolah, kawan-kawan aku ada satu tabiat yang nakal.. bukanlah nakal seperti selalu kacau budak-budak perempuan, pancitkan tayar kereta cikgu mahupun tunggu dekat bawah tangga lepas itu tunggu perempuan pakai skirt lalu dan kamu faham-faham la apa yang terjadi selepas itu..


nakal yang aku maksudkan adalah, tidak gemar untuk memakai seluar dalam.. okay, bukan sengaja tidak mahu pakai, tapi kadang-kadang sebab terlupa dan tidak jumpa seluar dalam yang sempurna yang mana tiada koyak di depan mahupun di belakang..




"malaslah nak pakai spender, mak aku tak pandai beli spender la.. spender aku macam orang tua.. tiada kartun-kartun comel"


itulah kata-kata kawan aku sewaktu kami darjah 2...tak ke bangang itu namanya...hahaha budak-budak la katakan..whatever..tapi itu cerita dulu..ini pula cerita sekarang..


nak dijadikan cerita pasal kawan aku ni yang aku duk membebel kat atas ni...yang dulu konon-kononnya poyo gila buat statement yang agak takbolehblah pasal tak suka pakai spender sebab apa..sebab tiada kartun comel...bongok tol laa..


apa dah jadi dengan dia?? adakah dia masih setia dengan keobsesannya itu?? jawapannya TIDAK. kerana sekarang ini dia sudah meninggalkan minatnya yang obses tentang kartun-kartun comel di spender...


mesti kamu terkejut dan tidak percaya apa yang saya katakan ini...jom kita TERJAH!!! nah kamu tengok ini..bukti sudah jelas.. siap boleh pilih LAGI kamu nak colour apa..kelakar bukan kawan aku ni..memang tiada satu pun yang berkartun-kartun..haha


aku tak tahu la sebab apa ko sidai spender punya banyak kat tepi pagar macam ni..dah la banyak versi punya colour ni.. memang kamu ni jenis tiada air mukakah?? atau air muka kamu ni ala-ala spender yang bergantungan itu..kahkah 


tak tahu la dekat rumah kamu memang tiada penyidai pakaian yang dikhaskan untuk barangan peribadi macam ni...atau pun sebab penyidai yang ada telah penuh dengan spender yang lain.. agak-agak aku kan memang kamu ni seorang yang tidak senonoh..bukan sahaja sejak sekolah lagi tapi sudah dewasa pun masih berperangai macam ni..

1 comment:

matpek said...

ini adalah rekaan semata-mata..

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD