matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Wednesday, February 3, 2010

sAlaH kah...???

hidup ni pnuh ngn p'tnyaan..xksh la tnya yg positif or yg negatif..dua2 blh bg impak pd hidup ni.soaln p'tnyaan aku yg pertama,salah kah aku dlm hubungan ni..bkn hbungan cintan cintun ni tp hbngn sesama kekawan..aishhh...aku rse skrg ni cm2 xkena..buat tu rse salah..buat ni rse xbtol..buat la pe2 pn msti rse ad je yg xkena...something wrong giler...aku bingung ni..bingung memikirkan persoalan hidup yg xpernah selesai,,yg xprnah ada hujung nye,,yg xpernah tahu pucuk pangkal nye...semuanye mengelirukan..membuat kn aku trus hnyut dgn prsaan sndiri..membuatkn aku rse trus sakit-letih-sedih-menderita....salahkah aku bila tbe2 aku rse blur sgt kepala otak ni.salahkah aku bila aku kaku, xmngerti ape yg prlu aku buat..salahkah aku bile aku rse cm xperlukan di situ..salahkah aku bila aku pergi membuat kerje sdri dan mninggalkan semua itu..salahkah aku bila aku b'tindak sedemikian krn aku xtau,xmahir,xpandai...salahkah aku? salahkah aku? salahkah aku? hidup...wahai hidupku ni..hidup yg xpernah sunyi dgn masalah..yg xprnah sepi dgn kegelapan hati sendiri..aku menderita hidup bgini atau semua ni hanya mainan hati aku sahaja..aarrrgghhhh....!!!!!!!!!!!!!!! tension nye..apa nk wt ni..trus diam m'bisu atau menyapa dgn snyuman+mesra..tp x ikhlas..aku sedih dlm hati...tolong aku...ada sape2 yg blh tolong aku...?????? tolong lah..pleaseeee....salahkah aku..jawab la soalan aku ni..salahkah aku..salah ke..??? huhu...nk nangis tp ku tahan..xbaik sbenar nye tahan nangis ni,nt ia akan makan jiwa dr dalam..hurmm..mmg jiwa aku dh kena makan pn..sekerat jiwaku dh tiada, dh hilang..salah..salah..salah..semua nye xde yg perfect dlm life..semua nye bengoooo...salah..mmg aku salah..so what??!! sorry??!! nonsense...mengarut semuanye..merepek..mengarut..merepekkkkkkkkkkk.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@&*+->ft?/.?;.,mmkuyu8775~@#^^*()_+>>>?;!!4

No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD