matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Thursday, March 18, 2010

Untitled

kenapalah masih begini
aku masih begini dan dia masih begitu
sama sahaja
tiada perubahan antara kami
dan tiada apa2 jugak la yang mampu diselesaikan
aku sedih
aku blur
aku bingung
aku marah
aku rasa bersalah
aku mahu menangis (tapi, tak mmpu)
serabut nyer
~~huwaaaaaaa~~


dah la busy ngan study
assigment yang berlambak2
projek yang entah ke mana
test yang sentiasa memburu dan mengejar
serabut
serabut
serabut
otak ku serabut
diri ku serabai
hati ku ........ (xde word yg sesuai)
terlalu teruk...
~~hurmm~~


hanya dapat mengeluh nafas yg berat
pasal dia lagi yang  tak pernah selesai
masih dengan isu yang sama
masih dengn merepekku
masih dengan mengarut mu
nonsense
crazy
oh my god
~~what the fish~~


apa la aku ni
aku hilang arah
aku sesat di jalan aku sendiri
aku sekarang, bukan aku yang dulu
aku sekarang teruk
TERLALU TERUK
worst
apa yang boleh buat
teruskan hidup dengan teruk
berubah ke jalan yang tak tau ke mana
kenape?
kenape?
kenape?
kenape harus begini.....
tolong!
tolong!
tolong!
~~tolong aku please~~


mahu mati rasa nye hidup ni
tapi belum cukup amal
mahu rehat rasa nye hidup ni
tapi kebusyan nye terus ada
kadang2 aku sendiri yg membuang waktu
dengan benda mengarut
merepek...merepek..merepek
memang merepek betul la aku ni
...........huhuhuhuhhuhu...........
...........LOST n not found yet...........

2 comments:

matpek said...

cool la...kalau xda masalah tu bukan manusia la namanya..setiap masalah itu ada penyelesaiannya.. be strong bebeh..hehe

Anonymous said...

easy to say but hard to be cool...

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD