matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Saturday, April 2, 2011

April Fool



Petrol RON 97 naik 20 sen lagi. Petrol RON 97 dijual dengan harga baru pada RM2.70 seliter berkuat kuasa tengah malam tadi, kata Timbalan Presiden Persatuan Penjual Pengusaha Stesen Minyak Malaysia (PDAM), Datuk Zulkifli Mokti.

Kenaikan itu, bagaimanapun, tidak melibatkan RON 95 dan bahan api lain di negara ini.Zulkifli berkata, peningkatan sebanyak 20 sen itu berikutan kenaikan harga minyak mentah di pasaran dunia kepada AS$114 setong minggu ini berbanding AS$105 minggu lepas."Kenaikan harga minyak mentah itu berikutan krisis di Asia Barat".

p/s: Hakkkttttuiihhh...Bersyukur la weh..tak yah nak bising2 sangat. Jangan persoal sumbangan kerajaan yang besar ni..tanya diri sendiri apa yang telah kamu sumbangkan pada negara terchenta ini..Betul idak? hahahhahahhahhaha


2 comments:

Syuk Ry said...

aku lum nk kner bli mnyak lagi.. kate lum ader.. huhu..

matpek's property said...

tak yah beli pun takpe...kat malaysia kan pengangkutan awam dah maju..manfaatkan itu semua..

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD