matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Monday, April 26, 2010

Minggu exam ni kalau makan maggi pun sodap

Dek kerana terlalu sibuk study bila nak exam ni sampai malas nak turun pergi makan kat kafe tibai maggi tomyam pun selera jugak.. slurp..slurp.. walaupun ada orang cakap makan maggi ni tak elok untuk otak, lagi2 musim exam ni tapi bukannya selalu kan.. bila terdesak je la.dah takda benda lain nak melantak, maggi pun jadi la daripada tahan lapar.. lagi la takleh study..haha 


Ni hah maggi ada buat contest..video contest kot.. nak tahu lebih korang boleh tengok la sendiri kat sini

maggi saya sudah kembang bak kata alex raja lawak!!!

~cara-cara nak masuk contest ni~

Enjoy k!

No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD